Русский альбом: музыка, фильмы, книги! » Warez » FilmConvert Pro 2.12 for After Effects (Win64)


  • »

FilmConvert Pro 2.12 for After Effects (Win64)

5-04-2014, 23:58Warez (Автор: kinogrant)

 FilmConvert Pro 2.12 for After Effects (Win64)


FilmConvert Pro - отличный плагин для After Effects и Premiere Pro, предназначенный для эмуляции вида фильма, снятого на плёнку, это так называемый "Film Look", за счёт настройки цвета видео, записанного цифровой камерой. Много говорилось и велось разговоров о преимуществах и недостатках цифровых камер перед обычными плёночными. Но, как говорится: сколько людей - столько и мнений.

Обычный фильм до недавнего времени имел некоторое технологическое преимущество над цифровом. Но теперь у нас есть цифровые датчики, которые могут соответствовать или превышать параметры обычного фильма по динамическому диапазону. Но в этом случае, фильм с цифровыми датчиками, кажется «слишком чистым» для некоторых людей, которые любят смотреть плёночные фильмы с их неподражаемым шармом и удивительной теплотой.

Для этого и создана программа под названием FilmConvert, которая фактически использует цветовую информацию конкретных камер. Pro версия имеет 19 предустановок, поддержку DSLR и RED камер, EDL / XML импорт, разрешение до 4K и способность экспорта несжатых файлов.

FilmConvert Pro - Film Stock Emulation Software. Give Digital camera footage the color and grain of your favorite film stocks. Now available for After Effects, Premiere.

We've said a lot about the digital versus film debate, and a lot of people have a lot of different opinions. Film still had a technological advantage over digital until really the last few years or so, and now we have digital sensors which can match or exceed film stocks with dynamic range. Either way, with digital sensors being "too clean" for some people who have loved the look of film, there is a program called FilmConvert that takes the color information of specific cameras and actually uses that to determine how a specific film stock could best be represented using that sensor. Click through for some videos of the program in action.

Applying FilmConvert to your media
Once FilmConvert is installed, you will want to apply it to your footage. To do that:
First open up After Effects or Premiere.
Create a new project, or open up an existing project.
In the case of a new project, import some media, and drag it onto the timeline (Premiere) or a composition (After Effects).
If in Premiere find the Effects tab. In After Effects, find the Effects menu item.
Go the Film Emulation category, which currently has just one item FilmConvert. Drag the effect onto your media.

You will now see some color changes, grain and FilmConvert water marks on your media!

NOTE: If the Film Emulation category is not visible in Premiere, close Premiere, then re-launch with the Shift and Alt keys held down until the welcome screen appears. This will clear the plugin cache.
Camera Controls
- Source Camera Selects the camera (or camera type) used to shoot your footage. This setting is required in order to apply the correct color correction.
- Exposure Performs an adjustment prior to the film emulation being applied.
- Temp Adjusts the color temperature. This assumes that the clip temp is 5600 (daylight). Moving the slider to the left makes the scene cooler. Moving to the right makes it warmer.

Film Controls
- Convert To drop down Selects the particular film stock to be emulated.
- Size drop down Selects the negative size to emulate. Smaller values such as 8mm are fuzzier with larger grain. Larger values have smaller grain.
- Film Color slider Adjusts the balance between the original digital camera color palette, and the film color palette. Typically you would leave this at 100% film
- Grain slider Adjusts the amount of grain applied to the image. The default is 100%, which is an accurate representation of the grain for the selected film stocks. Some stocks have more grain - such as D3200.
- Blur Slider Adjusts the amount of blur applied to the image when either an 8mm or 16mm negative size is chosen. The default is 100%, which is an accurate representation of the amount of fuzziness that will be present with the selected negative size. The blur is applied before the grain.

Системные требования:
- After Effects CS5.5 or later
- Premiere Pro CS5.5 or later
For GPU acceleration:
- An OpenCL version 1.1 capable graphics system.
- HD rendering requires a minimum of 256 Mb of video memory
- 4k rendering requires a minimum of 1 Gb of video memory.

Что нового в версии 2.12:
Added:
- Sony F55 profiles.
- Canon 5Dmk3 ML Raw Profile.
- BMCC additional profiles for varying exposures.



Активация | Рег. код: Не требуется (Спасибо V.R)
Операционная система: Windows Vista/Win 7/Win 8.
Язык интерфейса: Английский
Размер: 84.1 MB

Скачать FilmConvert Pro 2.12 for After Effects (Win64)
Внимание! У вас нет прав для просмотра скрытого текста.



Вы находитесь в разделе Warez и просматриваете статью FilmConvert Pro 2.12 for After Effects (Win64) , которая уже была просмотрена 812 раз. Только на нашем сайте вы найдете самые последние и важные, свежие и актуальные новости без регистрации и навязчивой рекламы.
Не работает видео? Главные роли

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Комментариев нет :(


Статистика Онлайн

Наши партнеры


В виде календаряВ виде списка

Архив

«    Апрель 2014    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 
Март 2023 (1)
Июль 2022 (1)
Январь 2022 (5)
Июль 2021 (1)
Март 2021 (2)
Декабрь 2020 (2)

Популярное

Наши друзья

. .